Finbilen!

Har sålt min lilla Opel idag. Det känns väldigt konstigt! Jag har haft i den snart fyra år och det är den första bil jag ägt, kanske får gråta en tår ikväll. Det höll dock på att inte bli någon försäljning eftersom jag tappat bort registreringsbeviset och när det väl var hittat var bilnyckeln borta. Jag skyller på gravidhjärna, hehe. Det var bara att ringa till köparen och säga som det var, nyckeln är borta...

Nyckeln återfanns dock i morse i botten av en kartong fylld med grejer i förrådet?!

Köpte en kombi i måndags. Jahapp, jag har gått och blivit kombiägare. En Opel Astra så klart, varför byta ut en vinnare!? Ska ta en liten bild, men just nu är den täckt i snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0