Black Swan

Tittade på Black Swan nyss, vilken sjuk film. Jag vet faktiskt inte om jag tyckte den var bra eller bara konstig.. Men, mjo, den var helt ok ändå.

Jag hade tänkt gå upp med min uppsats nästa vecka, hur tror ni det gick med det? Hahahaha! Jag har inte ens börjat skriva på den. Håller fortfarande på med källor och grejjer. Inledning med forskningsläge och sånt är väl i princip klart, men nu har jag bakgrund och själva undersökningen kvar. Får hoppas att jag kan gå upp i juni istället, men med en bebis och dessutom en svenskakurs så får vi väl se hur det går. Men nej, jag måste gå upp med den i juni. Jag vill inte att den ska ligga och släpa. Gör jag inte klar den nu, så kommer det ta evigheter innan den är klar. Får bita ihop och skriva som tusan nu i veckan och hoppas att Svenska språket I, som börjar v.4, inte är alltför krävande.

Och ja, jag ska försöka prioritera bloggen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0