Åhhh, nu är jag irriterad!

Vi hade kursintroduktion idag på delkurs 1 & 2 i svenska språket I, alltså kursen jag ska läsa nu. Idag kom ett korrekt schema med litteraturhänvisning ut. Till nästa tisdag ska jag ha läst och gjort övningar i den första boken. Hur länge tar det att få en bok om man beställer den? Minst en vecka! Yes, jättekul att bli efter redan till första seminariet. Fick nu köpa boken i panik från två ställen, men ja, det tar en vecka på Bokus också, minst. Och säkert även på Adlibris Och jag behöver endast boken till första seminariet, ev till tentan också.

Nu är det bara att hålla tummarna att någon av böckerna hinner komma senast måndag, helst fredag. Vi får väl se vilken som kommer först. Det är ju tur att man kan skicka tillbaka, även om det kostar och man inte får tillbaka frakten.

Sjukt irriterad är jag nu ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0