Jag hatar verkligen långtradarchaffisar

I alla fall de som envisas med att stå utanför jobbet. Allvarligt, vi har haft typ sex lastbilar som stått där sedan i fredags och blockerat våra motorvärmarplatser. Och det är ju bara typ 30 grader ute så det är lugnt, vi kan vara utan dem. Dessutom står de med bilarna i gång och bara slänger ur sig diesel, mm mysigt!

I fredags när jag kom till jobbet stod det dessutom en buss tvärsöver platserna, bakom de bilar som redan stod där, så jag fick försöka lirka mig in bakom den och mellan den och mina arbetskamraters bilar. Sjukt irriterande. Och imorse när jag kom till jobbet tjugo i sju på morgonen, stod en jäkla långtradare tvärs över alla våra platser igen. Jag blev jäkligt irriterad kan jag lova. Tutade och tutade, men ingen reaktion. Tillslut klev jag ur på bilen och bankade på dörren, och titta, han vaknade!

Idioter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0