En blogg utan bilder

är en jäkligt tråkig blogg, ja jag vet.

Just nu har jag paltkoma efter svärmors goda palt så jag orkar inte leta upp några bilder i alla fall, men jag tänkte sammanställa lite bilder från resan (bättre sent än aldrig) och skriva en kort sammanfattning om vart vi var och vad vi gjorde. Förhoppningsvis kommer det imorgon (förhoppningsvis sa jag). Men vet ni vad, jag bjuder på en bild av hur de möblerar i klädaffärer i Amsterdam.

Ber om ursäkt för bildkvaliten och en blixt som är i vägen, men det viktiga är ju ändå korna! Det är kor som hänger upp och ner i taket (jag tänkte bara att jag måste påpeka om ni inte ser det uppenbara).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0