Det gick ju!

Ja men det gick ju att blogga med appen, det blev jäkligt fult, men det var enkelt med bilder. Funkar absolut om man ska lägga ut mycket bilder.

Nu sitter jag och seminearar lite (seminerar?). Ska ta en liten promenix om en stund och sedan bege mig till biblioteket och titta på lite böcker till C-uppsats. Har bestämt vad jag ska skriva om nu, så det är väl bara att sätta igång. Yippie, det ska bli så roligt! Måste förankra det hos läraren också och komma fram till en exakt fråga, just nu vet jag bara på ett ungefär. Det blir i alla fall något med regler, straff och disciplin i skolan förr och nu. Låter jättekul, eller hur!?!

Jag ska också på Ica och hämta ett litet paket, ett riktigt roligt litet paket...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0