Uppdatering!

Sambon klagade igår på att jag inte skrivit i bloggen på ett tag. Vaddårå, uppdaterar den inte sig själv eller?!?

Jag försökte faktiskt i tisdags på väg till Ikea, tog en jättefin bild på vägen och dimman och skogen. Det var jättefint, jag lovar! Men appen ville inte fungera så jag gav upp.

Nu har jag så jäkla fullt upp med ett PM som ska in på fredag. Har fortfarande en bok att ta mig igenom och jag jobbar hela helgen. Tre dagar nästa vecka har jag på mig att skriva, så jag måste läsa klart boken i helg. Skulle haft massor med tid den här veckan, men det går magsjuka på jobbet, så min sköna tredagarsvecka blev till en inte lika skön femdagarsvecka. 39 timmar istället för 24... Jaja, jag får ju lön i alla fall.

Trippen till Ikea blev förresten inte som jag tänkt mig, fanns ingenting av det jag skulle ha, så jag kom hem med lite annat istället. Blev billigt om inte annat.

Nu ska jag läsa. 300 sidor kvar, bara 300 sidor kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0