Tillägg

Jag vill bara tillägga angående bilden i inlägget nedan att jag tror att jag även har fler böcker liggandes någonstans, plus att jag väntar på tre stycken.. Det är roligt att läsa tre kurser samtidigt! Men allvarligt, någon som vet hur många böcker man kan ha hemma samtidigt, finns det någon gräns?

Just ja, angående bilden på filmerna, ja Take That är sambons, och även Star Wars, men den kommer jag titta på ändå. (Ja, sambon älskar Take That). Lejonkungen är min !!

Förövrigt har jag lagt ner extrauppgiften, jag har gjort två frågor av fem, men de har jag bara svamlat på. Nu körde jag fast på den tredje så jag tänkte ägna resten av kvällen åt uppsatsen istället, för det är mycket roligare! Och så är det ju Desperate förstås! (och till Desperate blir det popcorn och dipp!) Uppgiften får jag göra sen, nångång....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0