Jag blir galen!

Ja, jag blir faktiskt det snart tror jag. Jag sitter med den här nedrans extrauppgiften jag måste göra eftersom jag missade seminariet förra veckan. Jag har gjort alla uppgifter utom en och jag kan verkligen inte svara på den! Vad anser författaren vara fördelen med den kulturdefinition han väljer? Ja, men vilken jäkla kulturdefinition väljer han då? Jag fattar inte! Jag trodde jag listat ut vilken han valde, men sedan började han svamla om någon annan och nu fattar jag ingenting. Han väljer ju tjugotusen olika, typ. Kanske väljer han ingen ren utan flera från olika, ja kanske, men jag vet ju ändå inte vad han anser vara fördelen med den han väljer eftersom jag inte vet vilken han väljer! Åååhhh!

Jag satt med den förra veckan också, men jag gav upp, så jag tänkte att nu jäklar kan jag tänka klarare, men nehej då. Jag måste lämna in den senast måndag och jag jobbar hela helgen och drar till Göteborg kl 05.30 på måndag morgon. Känns grymt bra! Som tur är är det bara en G-kurs och jag tror att jag redan har G, men jag måste ju lämna in denna uppgift också, annars får jag rest och det vill jag inte ha. Ingen bra dag idag med andra ord. Jag tänkte att jag skulle vara klar innan jobbet, men det sket sig. Får sitta lördag och söndag kväll istället, yehoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0