Hojja

Jag satt i en halvtimme och försökte knåpa ihop ett mail till teaterns medlemmar och när jag skulle skicka det insåg jag att jag inte hade någon uppdaterad maillista... Så det blev inget mail i alla fall, kul jul.

Jag har förresten kört med automatlåda till Gällivare idag. Wehoo, det var skoj. Pappa hade vinterdäck så han tyckte det var lämpligare att vi tog hans bil. Det gick lite knackigt måste jag säga. Jag har kört med automatlåda en gång i mitt liv och det var kanske fem år sedan... Det gick ju enkelt på landsväg, bara gasa och köra, men inne i stan, oj oj, det saknades ju en pedal! Haha, försökte flera gånger trycka in kopplingen, men det fanns ju inget där, Och så blev det lite hackigt när jag skulle bromsa i korsningar och så. Men jag känner mig nästan lite sugen på en bil med automat, hade vart bra för mina knän om inte annat. Vi får väl se vad det blir för bil, men någon bil blir det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0