Uttråkad?!?

Jag vet inte varför bilden i förra inlägget kom två gånger, men då kanske ni förstår vad jag ville säga?!

Jag har hur som helst suttit och spelat ett spel på datorn i flera timmar, som leder absolut ingenstans. Det finns inga banor, det blir inte svårare, det tar aldrig slut. Man ska stapla saker på varandra tills tiden tar slut helt enkelt, sedan blir man game over, men man kan liksom inte vinna. Vad är meningen liksom? Totalt beroendeframkallande är det i alla fall. Ungefär som tetris, men inte riktigt.

Vi har en rolig fredagkväll jag och fisken. Lugnt och skönt och inga måsten. PM:et är inskickat och uppsatsskrivningen börjar på måndag.

Nu ska jag spela lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0