Justus

När jag var yngre blev kallad för Justus eftersom jag använde ordet just så ofta. Det gör jag fortfarande har jag konstaterat. Jag försöker låta bli, men det är svårt. Just är ju ett så bra ord, man kan använda det jämt. Hehe.

Här tänkte jag lägga in en bild, men kameran låg så långt bort så det blev inte av, men ni kan ju föreställa er en bild på mig i alla fall. Och tänka er att jag heter Justus.








Att jag kom på hur man får en ny rad på mobilen hjälpte ju inte tydligen, eftersom det blev ett enda stycke i alla fall, nåja. Jag vet i alla fall hur man gör och det är ju bra! Man, det är också ett ord jag använder alldeles för ofta, vad är man egentligen, vem är det? Och intressant, jag har nog ganska dåligt ordförråd trots allt, eller så är jag bara för slö, för jag tycker det är fina ord. Inte man dock, det finns det absolut ingen mening med, förutom om man menar könet man då, då kan det ju vara behändigt. Oj, nu blev det visst man igen...

Nej nu ska jag läsa lite mer om folkskolan och folkskolestadgan från 1842 och 1882. Det är väldigt intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0