Snö!

Vaknade upp till denna bild på balkongen imorse (bortse från sopsäckarna snälla).
Snö! 18:e maj, trevligt trevligt.

Nu är min fördjupningsuppgift inskickad och det är så skönt och jag är faktiskt hyfsat nöjd med den konstigt nog..
Tyvärr blev den alldeles för lång (som vanligt), jag förstår inte varför det ska vara så svårt att begränsa sig...

Sammanlagt är hela arbetet på 31 sidor (!). Men då får man räkna med att jag har bilaga och inledning och syfte och tidgare forskning och sådant också. Den längsta som skickat in hittills förutom min är på 22 sidor (!). Själva arbetet skulle vara på 6-10 sidor och mitt resultat och diskussion är på 13 sidor, så det är ju inte så mycket för långt, eller hur? (snälla, säg att det inte är för långt). Det verkar i alla fall som att jag återigen skriver alldeles för mycket, ett stort problem jag har.

Nu ska jag njuta av att göra ingenting alls en stund, eller i alla fall tills opponeringsordningen kommer ut, vilket borde bli kring halv två två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0