Portföljarbete

Jag sitter här och försöker få någon form av ordning på min portfölj. Portföljen ska då bestå av 15-20 sidors text på mina lärdomar under den här terminen, knutet till litteratur vi använt oss av.

Jag står helt still! Ingen motivation alls. Jag jobbade två eftermiddagsskift förra veckan, det var allt. Alltså har jag haft i princip en hel vecka på mig och jag har inte kommit någonstans. Känns bra, känns grymt bra. Jag vet att om jag bara kommer igång och skriver så går det fort, men jag kan inte motivera mig! Dessutom jobbar jag alla dagar utom fredag den här veckan, och fredag ska den in... Hojja!

Måste, måste, måste skriva nu!


Portfölj, inte den jag skriver dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0