Det är så roligt..

.. att min blogg är så högprioriterad just nu. Trevligt att det i alla finns någon kvar som kikar in här varje dag, det tackar jag för (trots den tråkigaste bloggen någonsin). Men nu är jag tillbaka! (kanske) Nu är det jag och datorn hela veckan (fördjupningsuppgift, hej på dig!). Ska in en sväng på skolan idag och lämna in mina timmar jag vickat för Nina och lämna lite papper och lite prov, men sedan är praktiken över för denna gång (ja, jag har ett prov kvar att rätta också) (eller 25 beroende på hur man ser på det). Det känns lite tomt, men samtidigt så jäkla skönt eftersom det är så mycket kvar att göra på den här terminen och typ fyra veckor kvar att göra dem på. Det har dock varit otroligt roligt att "jobba" som lärare i hela tio veckor, fullt upp, men roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0