Undrar om de byter till vinterdäck på flygplanen under vintern?

En liten undran sådär. Det kan ju faktiskt vara halt även för flygplanen när de landar och lyfter. Man vill ju inte glida in i ett annat plan. Hmm, det måste jag nog ta reda på..

Annars då? Ja, jag sitter i Stockholm och pluggar. Det kan jag väl lika gärna göra här som hemma. Ikväll blir det mat, lite vin och melodifestivalen med Kollektivet, minus en, plus en annan. Logiskt? Jajjamän! Kanske blir en liten utgång sedan också, men det får vi se vad vi känner för. Just nu sitter i alla fall jag och O med varsin dator och försöker koncentera oss. Det är lite svårt, jag har mest försökt hitta en skola som har utbildning för ämneslärare i företagsekonomi, men det verkar vara dåligt med det.

Nej, nu hårda tag en liten stund till.



Kommentarer
Postat av: En som vet

Ingen skräll på utgång

2011-03-06 @ 02:58:11
Postat av: Jenny

Ja, och kul var det också :)

2011-03-06 @ 12:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0