Sportlov!!

Det där kändes väldigt konstigt.. Sportlov, det har inte jag haft på typ åtta år. Men nu är det i alla fall sportlov. Wehoo!

Drar till Stockholm till min fina imorgon och kommer inte hem förrän nästa söndag vid tolv på natten. Man måste ju passa på att vara borta så länge som möjligt.

Men inte blir det så mycket ledigt om ni trodde det. Haha, nej nej. Ledigt vet jag inte vad det är för något. Jag har massor med skolarbete och två prov att konstruera. Olivia ska skriva hemtenta, men lite trevligt hinner vi ha ska ni se. Hur som helst ska det bli underbart att komma från stan ett tag, det är välbehövligt. Jag har inte varit ute och rest sedan i somras tror jag. Ja, om vi inte räknar morfars begravning, men det vet jag inte riktigt om vi gör.

Ojojoj, nu är det skidstafett. Heja Sverige!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0