Jahaja

Inlett två nya teman idag, med en ny klass (som jag visserligen suttit med i men inte undervisat) och en som jag redan haft i fem veckor. Upptäcksresor och enväldestid (renässans och reformation) i Historia och Arbete och näringsliv i Samhällskunskap. Det blir nog bra det här.

Jag gjorde utvärdering med mina elever idag på det som varit och någon skrev att jag verkat oengagerad och ointresserad, ja kanske ett tecken på att jag har alldeles för mycket att göra. Jag måste försöka engagera mer nu då med andra ord. Det kändes ju inte så kul att höra, men jag kan ändå förstå den som skrev det. Inte för att jag är ointresserad, jag älskar ju verkligen historia, men jag har kanske varit lite för stressad och lagt lite för lite tid på lektionerna. Skärpning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0