Jag blir faktiskt upprörd

Apropå det här med att livet av sig. Den universitetslektor eller vad han nu var, som var anklagad för att ha styckmördat sin kollega och älskarinna, han har tagit livet sig. Nu må jag låta okänslig, men jag blir faktiskt förbannad. Är inte det jäkligt själviskt om något?!? Har man mördat någon så ska man väl förfan stå för det, inte ta livet av sig för att det blir lite svårt. Om han nu var den skyldige så kommer ju hennes familj och vänner aldrig någonsin få veta varför. Och skulle han nu ha varit oskyldig och tagit livet av sig av den anledningen, så är det ju jäkligt korkat, då kan han ju aldrig bli frikänd heller, för de lär ju inte fortsätta leta efter någon annan mördare; mer bevis än vad de har lär de knappast hitta nu.

Och jäkligt förbannad blir jag också över att det överhuvudtaget går att ta livet av sig i häktet. Han gjorde det dessutom på gymmet.

Nej, jag blir förbannad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0