Idag var det jag som inte var på g

Har haft sådan jäkla värk i lederna hela dagen. Det började redan igår när jag försökte göra lite små övningar, men jag fick sådan jäkla värk i knät så jag kunde knappt gå sen. Så både knät och lederna hela dagen idag. Sicken otur att jag inte hade några elever jag kunde ta ut aggressionerna på idag då.. Förstår inte ens varför jag har sån värk i lederna idag, har ju inte gjort något särskilt vad jag kan minnas.

Men jag fick lite intressanta funderingar idag faktiskt, efter en intressant pratstund på samhällsinstitutionen. Något jag ska ta och kolla upp, så kanske jag kan få en lärartjänst redan till hösten. Hmm, intressant, intressant.

Just nu funderar jag på om jag ska gå iväg och fika med brudarna eller om jag ska ligga i soffan och tycka synd om mig själv hela kvällen. Satan vad det värker! Ska det verkligen vara så här?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0