Hoff

Snart, snart, snart är det över!


Imorgon drar jag till Gällivare och opererar mitt knä. Får hoppas på det bästa, värre kan det ju knappast bli. Jag hoppas att det går bra, för jag har lektioner jag måste till på torsdag. Redovisningar för en grupp och repetition inför prov med den andra gruppen. Det är bara att bita ihop och proppa sig full med smärtstillande.

Nu ska jag tillverka ett prov och sen tvätta mig med desinficerande tvål (stavas det så?). Jag har opererat knät två gånger tidigare, men aldrig behövt göra det. Andra gången var ju visserligen en akut operation, men jag har inget minne av att jag gjorde det första gången heller. Jaja, det är säkert bra. Både morgon och kväll ska det tvättas och så måste jag sova i rena sängkläder...

Ikväll är det ju Desperate!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0