Härliga lediga lördag!

Underbart väder ute. Själv sitter jag inne med kryckorna, ingen idé att försöka ta sig någonstans. Synd att jag inte fick operationen mitt i vintern istället för underbara, härliga, soliga våren. Men jag ska inte klaga, jag har fått min operation och nu kan det bara bli bättre. Lite sugen är jag dock på att kila till systemet och köpa en flaska vin, men jag tror det får vara. De stänger om 20 min så jag måste vara jäkligt snabb i så fall. Nej, jag tror jag nöjer mig med vatten, dip och popcorn ikväll. Tog mig något glas vin igår faktiskt. Äter ju knappt några smärtstillande alls, så jag tror inte det är någon fara.

Jag tror jag ska sätta mig och rätta lite prov istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0