Grymt kul kväll igår

Mat, vin och melodifestival. Sedan var vi på nåt ställe som jag inte kommer ihåg namnet på, men kul var det. Och varmt. Sjukt varmt! Ett rökrum hade de också, på ett väldigt logiskt ställe, mitt i alltihop, precis vid trappan, så man var tvungen att gå förbi där om man ville till dansgolvet, och det ville man! Det var mindre trevligt.

Nu ligger jag i soffan och har värk igen. Har väl sovit konstigt, eller så är det för att soffan är trång. Men jag är i Stockholm! En hel vecka kvar. Underbart!

Lite vasaloppet på svtplay också, men tyvärr missade jag upploppet för herrarna, det var tydligen spännande. Snart är det skidskytte och femmil. Solen skiner, en härlig dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0