Darth Vader

Usch, jag drömde i natt att en armé med en massa svarta Darth Vader-figurer invaderade skolan och dödade alla. Alla på skolan trodde att det var brandlarmet som gick och vandrade därför ner till rasthallen, men det var det inte märkte vi rätt snabbt. Usch, det var jätteobehagligt. Jag blev skjuten flera gånger (ja, jag vet att Darth Vader har svärd, men det var inte Darth Vader, det bara såg ut så), men jag dog inte. Det var som att jag bara la mig ner därför att jag såg att han sköt på mig och så tänkte jag att, jaha jag kanske ska vara död nu.

Hur som helst så var det jag och några till som överlevde och sedan försökte ta oss ut utan att Darth Vadersana (Vadersana?!?) skulle se oss.

Huvva, jag vaknade med en riktig obehagkänsla i magen. Tänk om det är ett tecken att jag borde stanna hemma i dag? Tänk om det kommer någon och börjar skjuta på alla?  Undrar vad min handledare skulle tänka om jag stannade hemma för att jag drömde att jag blev skjuten av Darth Vader..?

Nej, det var faktiskt obehagligt när jag vaknade.


Darth Vader, inte den i min dröm dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0