Äntligen klart!

Jag hoppas verkligen att det fungerar och att det inte är för svårt. Mest är jag rädd för att det är för många frågor så de inte ska hinna med, men egentligen hade jag velat ha med fler frågor, för det känns som att det fattas massa viktig fakta.

Hojja!


Jag måste bara visa lite bilder från min operation igår (nej, inget äckligt)

Det är ju bra att doktorn har en karta så att han vet vart knät sitter (det var ju inte så att han skulle hittat rätt knä annars, för jag har ju bara typ tio ärr där sedan innan) Läkarna bara skrattade när de skulle kika på mitt knä, jag tror inte att de heller trodde att det skulle vara svårt. "Ja, det har varit med om en del det där knät, höhö"

Nu känns det i alla fall bra, värker gör det ja, men det känns ändå bra och allting fick de bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0