När sommaren kom till Kiruna, eller olika nyanser av grått

Sådant är läget just nu. Varmt, men grått, och regn. Jaja, vi har i alla fall inte lägre typ fyra grader, nu är det faktiskt närmare 18. Sommaren kommer, långsamt. Synd bara att de lovat fyra grader till helgen igen, men vi hinner ju få några dagars sommar. Härligt! Solsken och kring 20 grader lovat onsdag till fredag.

För mig gör det då ingenting att det regnar, plugg står på schemat idag, måste fixa till det sista så jag kan få sommarlov på fredag. Wohoo! Ska en sväng på stan med Johanna och titta in lite grejjer till resan också. Det börjar närma sig, inte ens fyra veckor kvar nu... Måste börja titta på packning och grejjer. 4:e juli drar vi till Amsterdam och sedan vidare ut i Europa. Yeey!

(bild lånad från fjallraven.se)
Typ en sådan här väska har jag, en blå, fast som den stora längst till vänster, men inte riktigt. En äkta Fjällräven från 70-talet. Farfars gamla som jag har lånat av min far som brukar ha den till fiskeväska. Det är grejjer det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0