Men allvarligt talat

Är det inte dags att lämna kungen i fred nu, vem tusan bryr sig om han går på strippklubb. Vi ska skita i det, de enda som har med det att göra är väl hans fru och barn. Ända sedan den där boken om kungen släpptes så verkar det vara ok att skriva om allt. Kungen är en kvinnojägare, so what?! Han har inte köpt horor vad någon vet, och har han det så gjorde han det när det var lagligt. Vi behöver inte tycka om det, men vi lever i ett fritt land, även för kungen. Så länge han inte gör något olagligt får han göra vad han vill, gör han det ska han avgå! Jag skulle kunna skriva flera mil om detta, men jag sitter på jobbet och min portfölj ska in imorgon och jag har typ halva kvar. Superduper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0