Hallå igen

En liten paus är bra ibland.. Firat midsommar på bröllop som var väldigt fint och sedan drog vi utomlands i två dagar, till Norge, hehe. Åkte båt, åt god mat, spelade kort och fiskade för första gången på flera år. Fick fina fiskar! Ja, sambon fiskade inte, men han åkte i alla fall båt. Så fick han en utlandssemester i sommar i alla fall. Jag ska lägga ut lite bilder, men jag känner stressen från sambon som vill ha datorn.

En vecka av semestern har gått, tre veckor kvar. Snart börjar jobbet igen. Om ganska exakt en vecka sitter vi på flyget till Amsterdam. Jag kanske skulle börja titta på packningen lite, och se så jag får plats med allt i ryggsäcken. Jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig ens. Lite stressigt kanske, men det löser sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0