Frukost på balkongen


I det gassande solskenet. (ja, jag har glasögonen under solglasögonen)

Ja, ibland är det skönt med sol, men inte när det är så där olidligt varmt (vilket det för övrigt är just nu), men en liten stund går bra.

Varför finns det förresten inga datorer där du kan se skärmen när du är ute i solen? Jag har lite skolarbete kvar att göra innan jag kan ta sommarlov och det hade ju varit skönt att kunna göra det ute i solen, därför hade det gärna fått regna idag. Men det är ju trevligt för dem som tar studenten i alla fall, som får det varmt.

Nej, om jag skulle sätta igång så kanske jag får lite sol idag i alla fall, på söndag blir det kallare igen. Man måste ju ändå passa på att njuta de få sommardagar vi har här uppe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0