Det är inte lätt att blogga..

..när man har en sambo som tar ens dator hela tiden, men nu är jag här. Sambon fixar iordning för bröllop imorgon (ja inte vårat, en kompis till honom. Jag ska inte gifta mig, vad jag vet i alla fall, men på bröllop ska jag).

Jag har varit så sjukt trött nu i flera dagar, knappt sovit något på två nätter. Jag tror det beror på att jag bytte gardiner vid städningen i tisdags och nu är det så jäkla ljust där inne (jäkla sambon som vant mig vid att sova i mörker, aldrig haft problem med ljus förut). Ikväll åker filten upp! Jag har absolut ingen ork för någonting just nu. Hann i alla fall med en tur på stan idag och fick lite handlat till resan, den börjar närma sig. Måste ta en titt på allt jag ska ha med mig och se om jag får plats med allting i väskan. Det måste ju finnas utrymme för shopping också. sambon och hans kompis har beställt varsin fotbollströja från Milano, och lite ska jag väl shoppa själv, ja inte i Milano kanske, inte riktigt min prisklass...

Allvarligt är klockan bara 18?! Jag trodde den var typ tio.. Jag som var sugen på att gå och lägga mig. Jaja, får väl ligga här i soffan i några timmar till, det är ju trots allt semester.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0