Det börjar närma sig

Imorgon åker jag, wiee! Två veckors tågluff runt om i Europa. Så otroligt läskigt och så jäkla roligt (hoppas jag). Väskan är packad, allt fick plats och till och med plats över, men jag tror nog att jag packat lite för mycket ändå. Det är svårt det där med kläder och skor.

Tänkte jag skulle visa lite festivalbilder när jag ändå håller på och har lite tid.


Säkert! Grymt bra.


Hammerfall. Inte lika bra som när jag såg dem med min fina O, men det är nog oslagbart. Jäkligt bra ändå!


September. Helt ok, men jag såg inte hela. Rolig bild, haha.


Jack Vreeswijk. Det tror jag hade varit mäktigt, men tyvärr såg jag bara litegrann eftersom sällskapet ville gå och äta.


Utsikt från förfesten igår (lördag). Fint!


Orup. Hur kan man inte tycka Orup är bra?!? Tyvärr det enda jag såg igår eftersom gänget inte ville gå tidigare till området och jag ides inte gå själv. Annars hade jag gärna sett Fatboy med Lisa Miskovsky och även Nicke Borg, men man kan inte få allt här livet. Jag och sambon gick hem innan tolv när Teddybears spelade, eftersom det var så jävulskt kallt, hade gärna sett dem också, men sambon hade dåligt med kläder på sig (jag frös i och för sig också, trots halsduk och vantar på). Det var kallt, brr!

Hur som haver var det en väldigt trevlig (och nykter för min del) helg. Men jag saknade O, tror det är första festivalen på jag vet inte hur många år som jag inte varit på festival med O, hon är i New York och har roligt istället. A saknade jag självklart också, som sitter i Umeå och är gravid. Men jag vill inte klaga på sällskapet för det var super det också, absolut!

Nu dröjer det nog ett tag innan ni ser mig här igen. Om jag inte hinner kika in en sväng imorgon eller något under resan så är jag åter i Sverige den 17 juli. Jag hoppas ni inte hinner sakna mig alltför mycket.

Trevlig sommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0