Jag hatar internet

Ja, i alla fall när det inte fungerar. Av ett två timmars seminarium hann jag vara med den första halvtimmen och den sista kvarten.. Kul kul! Men jag förstår inte hur min VFU ska gå till rent praktiskt. Jag försökte ställa en fråga men jag tror inte att läraren förstod. Hur ska jag kunna hålla i ett tema i minst fyra veckor i tre olika klasser? Jag förstår inte hur de ska kunna följa sin läroplan bara.. Det är också rätt kul. Det kommer ju en ny läroplan till hösten, men eftersom den gamla fortfarande gäller ska vi följa den i våran undervisning, så vi kommer inte få lära oss den nya för det finns det inte tid till. Det känns ju.. bra?!?

Jag vann förresten 80 spänn på Joker och 25:- på en triss. Se där, en början till miljonen ;)

Hmm, haha. Jag har inte fått några påminnelsesms från biblioteket på jättelänge om mina böcker och nu fick jag helt plötsligt alla på en gång. Från början på december fram till nu. Haha. Jäklar vad det plingade till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0