Fina söndag

Det var en trevlig fest igår, trots att jag inte kände någon. Till och med krogen blev det, det var som ett tag sedan. Men jag och sambon gick hem redan halv två. Inte så kul när man inte känner någon. Jag tror att vi börjar bli gamla för det kändes som att alla där inne var typ 18 och ändå var det 20 årsgräns...

Jag var nyss iväg och köpte lite mat och passade då på att gå genom stan och ta lite kort från vad som är kvar efter snöfestivalen. Funderade på att ta en sväng till Järnvägsparken och fota snöskulpturerna också, men det ides jag inte. Jag var ju hungrig :)   


Stor stol, liten stol och en träskulptur med snöbollar..(?) På torget.

Skridskobana i Ferrumparken.

Grönt ljus i Ferrumparken, som visserligen funnis där hela vintern och egen bild på tronen. Den förtjänar en egen bild tycker jag :)

Nu ska jag äta lite godis och fortsätta mitt slöande i soffan. Kanske att jag faktiskt pluggar lite också, eller så inte :) Har förresten bestämt en resa till min fina i Stockholm. Eftersom sportlovet här är vecka tio och skolan i Falun planerat in det vecka nio har jag hela en och en halv vecka utan något inplanerat. Wohoo! Visserligen måste jag plugga, men det gör ju hon också. Vi lär nog ändå få lite tid över till skoj och till att prata. Prata, jag saknar att prata med mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0