Det finns bättre dagar och så finns det...

Igår hade jag en riktigt jäkla dålig dag. Idag har den varit bättre, men tyvärr var jag tvungen att jobba imorse (vilket då var en av anledningarna till den dåliga dagen, dock inte den enda). Är så jäkla less på människor!

Efter jobbet har jag och sambon varit och kikat lite på snöfestivalen, vilket inte var så mycket att se. All action är ju på Coop-området numera och dit ides jag då inte åka. Har varit hos svärisarna och blivit bjuden på pölsa också. Mums, så här på en lördag! :)

Nu tänker jag ligga i soffan och göra inget alls i några timmar, kanske ta ett bad och sedan iväg på examensfest där jag inte kommer känna en jäkel, men jag får ju dricka vin ;) Sambon är och leker krig. Ja, på riktigt alltså. Ett gäng karlar som har köpt vapen för flera tusen spänn som de nu alltså använder till att skjuta på varandra, låter väldigt kul, väldigt..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0