Åh, jag är så glad idag

En av mina närmaste vänner ska ha barn. Jag är så glad!

Jag har fått en handledare, nu saknas det bara en till. Plus att jag har fått en person jag kan kontakta i Gällivare om det skulle skita sig. VFU-ansvarige på Högskolan Dalarna ringde mig idag, så det ordnar sig nog.

Sedan fick jag också veta att OK/Q8 har tagit ett beslut att sluta med porrtidningar, är det inte en bra dag så säg?!?

Lite olika saker att glädjas åt, men ändå. Trots att jag har jobbat hela dagen och nu slängt mig i soffan med min bok om didaktik får vi väl ändå säga att det är en bra dag. (Fast graviditeten fick jag reda på igår, och hade dessutom redan gissat mig till, men ändå).

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0