Usch, jag tycker inte om Jan

Min lärare, alltså. Allt jag gör är tydligen fel, fast alla andra gör samma sak, men det är inte fel. Usch, jag blir så less. Jag har fel böcker i samhällskunskap, men jaha, hur ska jag få tag på böcker då? Samhällskunskap är inte mitt ämne, jag har tagit de böcker jag hittat på samhällsinstitutionen, som min handledare har rekommenderat, men det var tydligen fel det också. Å ena sidan ska man koppla till styrdokument, men sedan ska man inte det. Usch, de andra är han förklarade mot och mer hjälpsam, mig är han bara nedlåtande mot känns det som. Det känns som att jag är skitdum och inte fattar någonting fast jag visst fattar. Allt jag gör och säger ifrågasätter han. De andra säger han bara, "ja det är bra, men jag kan rekommendera dig att göra såhär".

Nej, jag kan hålla med om att min planering inte var den mest ingående, men man behöver inte vara nedlåtande för det. "Du kan ju höra av dig till mig så kan jag hjälpa dig om du inte förstår". Jo tack, jag förstår.

Jag börjar min undervisning på måndag, jag vet vad jag ska göra. Tack, Jan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0