Nej men ojdå

Jag trodde att jag skrev i bloggen igår, men det gjorde jag visst inte. Pluggade hela dagen igår och var allmänt sur eftersom jag inte förstår uppgiften och hela skolans server låg nere för någon hade haft av en kabel, så jag kunde inte göra någonting och uppgiften måste in före seminariet på måndag, och det är kl tio.. Ja, ni hör ju. Det var en riktigt bra dag igår.

Men sedan var jag på fika hos J, det var trevligt :) Det är så spännande att få nya vänner, var verkligen länge sedan jag lärde känna någon ny :)

Nu ska jag nog gå och lägga mig, det är en lång dag imorgon. Jobb, 6.55-16.55 och svärmor fyller år, så vi ska dit på fika och sedan ja, måste väl sitta med uppgiften hela natten och försöka svamla ihop någonting.

Och så är det ju Erin Brockovich på teve, och den håller ju på halva natten... Jag har ju i och för sig sett den flera gånger, men den är ju bra :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0