Men va f-n

Inget internet har vi haft här hemma. Fungerade inte på hela dagen igår och inte idag. Det visade sig att kabeln var trasig, ja men guud vad roligt! Sambon som har dragit så fint och gjort hål i väggar och grejjer för att det där idiotiska bredbandsuttaget sitter i hallen. I hallen?!? Vem f-n har datorn i hallen?!? Nu har vi alla fall bytt till våran gamla kabel som är trasig och dessutom röd. Röd?!? Så nu har vi en röd kabel tvärs över vardagsrummet, men oj så trevligt!

Missade mitt seminarium gjorde jag också eftersom det där jäkla programmet inte fungerar på skolans datorer. Och skickade in uppgiften försent gjorde jag också eftersom vi inte hade något internet igår. Fick skicka in det från skolan imorse istället. Åh, ingen bra dag.

De där eleverna bara gnäller. Åh, det är så tråkigt. Kan vi inte göra något annat. Nina är mycket roligare. Ja, men gå hem och lägg er istället då. Hoff. Nej, jag vet att jag inte ska ta åt mig, de säger exakt samma sak till Nina och alla andra. Igår gnällde de över att de bara fick göra uppgifter, trots att de hållt på med annat hela veckan. Så idag lät jag dem göra ett arbete och då var det så jäkla tråkigt. Ja, det kan verkligen inte vara lätt att vara dem.

Nej, nu har jag helg. Skönt! Vi börjar väl den med att tvätta, trevligt fredagsnöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0