Ja men det här kan ju bli spännande..

Jag fick helt plötsligt en IP-klass (industriprogrammet), i Samhällskunskap. Jo men visst, trevligt, trevligt. Jag ska alltså prata statsskick med ca 20 st 17-åriga grabbar, som är totalt ointresserade, under 4 lektioner i veckan i 4 veckor... Spännande..! Jag kan ju allt om statsskick... Typ, varför är Reinfeldt statsminister och inte Kalle Karlsson? Vad betyder proposition? Det skiter väl vi i! Ja, ni fattar.

Ja, men för tusan, man måste ju börja någon gång.

Hockeyn var förresten skit igår. Kiruna förlorade med 1-5.. 1-5?!? Det var nog bland det sämsta jag sett. Nej, usch. Men nog ska jag tillbaka ;)

Nu ska jag ladda med lite popcorn och läsa om Sveriges statsskick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0