Första dagen avklarad

Jag sitter på jobbet och är trött, så trött. Jag var så nervös så jag sov kanske tre timmar i natt. Varit på skolan från åtta till halv fyra och nu jobba 17-23.15. Jag är glad om jag håller mig vaken bakom kassan.

Men det var roligt idag, åh så roligt. Tänk vad härligt när man verkligen känner att man har valt rätt yrke. Ok, jag har bara haft lite praktik än och det lär komma helvetiska dagar, men ändå :) Lite jobbigt var det dock på historielektionen när det bara var jag som pratade. Jag pratade, pratade och pratade i 40 minuter och ingen sa någonting. Det var lite trist. Men förhoppningvis är vi alla piggare och gladare imorgon när vi ska syssla med instuderingsfrågor.

IP-klassen var också fina och snälla, men de varnade mig och sa att så här är de nästan aldrig. Hehe. Vi får väl se hur det går imorgon när min handledare inte ska vara med i klassrummet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0