Det här kan jag nog vänja mig vid

Gå hemifrån strax före åtta och vara hemma igen strax efter halv fyra. Det gillar jag! Ännu bättre hade det ju varit om jag fått betalt också förstås :)

Men det går bra, praktiken går jättebra, det är grymt kul. Jag känner mig som hemma. Längtar verkligen tills jag får börja jobba på riktigt.


En sak har jag förresten funderat väldigt länge på.. Varför har de tvättmaskinen i köket i brittiska hem? Är inte det jäkligt opraktiskt? Vem vill tvätta kläder i köket liksom? Det irriterar jag mig över varje gång jag tittar på En plats på landet eller En plats vid havet på åttan. Jag läste någonstans att det är för att de vill ha lugn och ro i badrummet, men i köket? Nog är de allt bra knasiga de där britterna (eller är det vi som är knasiga kanske?!?)

En tvättmaskin (Skitsnygg, den vill jag ha! Vart hittar jag den?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0