Nu är det jul!

Alla klappar inköpta, men två kvar att slå in och det är ju flera dagar kvar till jul! Jag är duktig!

Jag har till och med skrivit lite på uppsatsen idag, för första gången på en och en halv vecka. Börjar känna mig något stressad. Låg däckad i förkylning hela förra veckan och sen åkte jag på magsjuka i fredags, jippie! Har min enda lediga dag imorgon och den tänkte jag spendera på arkivet. En liten fika med fina vänner tänkte jag hinna med också och lukta på bebis.

Det blir mycket bloggande från appen nu, men det är lättare att sitta vid iphonen än datorn när man är trött. Skit i typsnittet, jag skriver ju i alla fall.

Nu ska jag och sambon gosa med magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0