Bildjungel

Åh, har suttit nu hela kvällen och letat bilar, det är ju skitjobbigt! Ja, jag vet att jag vill ha en bil som kostar max si och så, den får inte vara äldre än kanske 2004 och inte ha gått mer än typ 8000 mil Ja, jag hittar ju massa sådana bilar, men sen då? Jag vet inte vad som är en bra bil, jag tittar på färgen, ja men den var ju snygg den kör vi på!

Jag måste verkligen ha en ny bil, inte en chans att jag får in en barnvagn i min lilla Opel. Vi funderar på att vänta till sommaren med ny bil och det går ju om vi inte ska någonstans, vilket vi troligtvis inte ska. Men om vi får för oss att vi ska någonstans då? Om jag vill åka upp till mammas och pappas husvagn bara över dagen så måste jag ju ha barnvagnen med mig.

Men hur bestämmer man sig för en bil? Jag är ju så jäkla velig, måste fundera en stund först. Pappa hittade en jättebra bil åt mig för typ två månader sen, men den finns ju knappast kvar nu. Åh, jag blir galen. Snart ringer jag på första bästa bil och köper den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0