Snart över!

Gud vilken dag jag har haft. Den började med att jag spillde ut fil över halva köket, dvs halva min nya fina rosa och vitprickiga duk (ja det är viktigt att påpeka att den är rosa med vita prickar), hela stolen med stolsdynan, golvet och väggen (!), jag höll på att komma försent till jobbet tack vare den där jäkla filen.

På lunchen tappade jag sedan min matback i golvet (dock hade jag hunnit äta upp det mesta redan, som tur var). Det var ju typiskt eftersom jag hade städet på morgonen och just hade skurat, men det vara bara att städa igen. Väntade bara att jag skulle tappa middagen i golvet också, men den klarade sig faktiskt.


Jäkla fil till att grisa!

Nu tror jag att jag ska sätta mig och spela lite Wii. Fick det nya igår och det ska banne mig inte gå sönder. Nu måste jag ju klara alla spel från början igen och min brorson som hade klarat flera åt mig... Typiskt, nu måste jag ju klara det själv..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0