Snart börjar det!

Schemat för höstens första delkurs finns äntligen ute. Vilken dröm jämfört med förra terminen, men det skulle nog å andra sidan vad som helst vara. Det kan inte bli värre än vårterminen! Visst är det en del att läsa, men det verkar inte vara så mycket uppgifter. Två reflektionsprotokoll, en större muntlig uppgift och en skriftlig samt förberedelse inför varje seminarium då. Seminarium en gång i veckan. Denna delkurs ska mest förbereda för C-uppsatsen som pågår under tio veckor.

Åh, vad roligt att skolan börjar igen! Det är jäkligt skönt att vara ledig, men om jag ändå ska jobba kan jag lika gärna ha skola också. Och sedan är det ju så roligt! Sista historiekursen dock, lite trist..

Nu ska jag vänta på att min mat ska bli klar och sedan ut och träffa några vänner som råkar vara i stan nu.

Ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0