Nej, jag har inte lagt ned bloggen

Jag har bara tagit en liten paus.

Imorgon börjar skolan igen så sedan är jag tillbaka med full kraft.Då blir det jag och min bästa vän datorn igen. Kanske inte imorgon för då jobbar jag, men sen.

Har spenderat hela dagen på bowlinghallen med Emma och svärmor för att hålla på med ett jäkla tyg som ska hängas på väggen. 4 längder klara, tre kvar, men nu har vi fått in knixen och varför de köpte 60 meter tyg har jag ingen aning om. Antingen har grabbarna dåligt ögonmått eller så trodde de att vi skulle förstöra massa tyg innan det blev rätt..?!? Ja, om någon behöver ett vitt/grått tyg så finns det, massor!

Nu ligger jag i alla fall i soffan och orkar inget annat. Upp och städa på jobbet kl 7 imorgon. Hem och ha seminarium mellan tio och elva och sedan jobba till 18. Underbar dag....!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0