Thailand

Hmm, jag drömde i natt att jag var i Thailand, men det var jättekallt och gick inte att bada. Jag har aldrig velat åka till Thailand, så jag vet inte riktigt vart det kommer ifrån. Sur var jag i alla fall för att det var skitväder. Kanske kan det bero på att jag surfat för mycket på Aftonbladet, det ska visst vara skitväder nu. Min dröm innehöll också en massa barn och vi åkte båt, så föll flera barn i vattnet, det vet jag dock inte vart det kommer ifrån.



Thailand. Ser visserligen fint ut, men nej, jag vill fortfarande inte åka till Thailand.

Jag har inga fler lektioner idag så jag funderar på att bege mig hemåt. Dock måste jag få tag på någon, helst vaktmästare, som kan hjälpa mig så att tekniken fungerar inför utvärderingen imorgon. Liite panik just nu.

Min elever vill förresten titta på Pocahontas på historialektionen, det handlar ju om upptäckten av Amerika. Hmm, ja vi får väl se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0