Stockholm!

Jäklar vilken dag det har varit. Det började med en grinig gubbe på flyget som vägrade dela med sig av DN. Det fanns inte tillräckligt många så alla kunde få varsin och därför frågade flygvärdinnan om det var ok att vi delade. Jag tyckte det var helt ok, men tydligen inte gubben eftersom han höll hårt i varenda del hela resan..! Surgubbe. Sedan höll jag på att flyga framstupa i backen på väg ut från flygbussen när jag snubblade på mina skosnören. Ja men Jenny, välkommen till Stockholm! Vad hände mer då? Jo jag skulle slå igång min dator och skicka in veckans uppgift, men strömkabeln fungerade inte ( den har varit trasig länge men ändå fungerat till och från, konstigt nog så fungerar sambons kabel och det är inte ens nästan en liknande dator). Hur som helst så gick jag och köpte ny kabel för 700 spänn (en kille ville inte sälja åt mig för att det var min dator som var trasig, jag gick till ett annat ställe och där fick jag köpa direkt), men tror ni att det fungerade?! Nähäedå, ingen dator, inget seminarium. Jag gick och tänkte tröstshoppa istället, men det blev en fem timmars promenad på alla möjliga ställen.. Det är en lång historia, jag tar det imorgon, men jag har ont i hela kroppen ( och det är jobbigt att skriva på telefonen, plus att det blir så jobbigt att läsa). Just ja, jag gick till fel hotell också. Ja hojja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0