Skit!

Här har jag gjort en modell som jag faktiskt tycker är rätt fin (och väldigt nöjd är jag över att jag hittade vart man gör rutor i power point) och så får jag ändå bara skit av läraren. En annan hade gjort en nästan exakt likadan som jag (men med ett annat tema förstås) och han får ett jättebra. Han tycker verkligen inte om mig läraren....

Nej, jag menar inte att låta som ett grinigt barn, men det känns som att allt jag gör bara blir skit enligt honom, oavsett vad jag gör, så blir det skit. Och ja, nog kan han vara kritisk även mot andra, men när vi hade gjort samma typ av modell (vilket också var efter det exempel han visat), och min bara får en massa kritik och hans är bra, då förstår jag faktiskt inte vad som var felet med min modell? Förklarade jag dåligt eller? Hans utlägg höll ju på i en kvart, jag försökte sammanfatta mitt mer eftersom det var ont om tid och många kvar att redovisa, men det kanske var det som var felet då. Ja, inte vet jag. Less är jag i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0