Jag har påsklov den här veckan, eller påsklov och påsklov, jag jobbar ju, måndag till fredag. Ledig lördag-måndag.. Känns ju sådär, men å andra sidan är det ju frivilligt och pengar behöver man ju. Sedan har jag lektioner att planera och massa extra skolarbete att göra. Ja, jag missade ju mitt seminarium och måste därför inte bara göra klart förra veckans uppgift, jag måste också läsa mina klasskamraters uppgift och göra en jämförelse mellan dem och se vad det finns för likheter och skillnader mellan vad de har skrivit. Ja, sedan har jag ju min fördjupningsuppgift som jag inte börjat på än och nästa veckas lektioner att planera.... Hur det går? Ja, det här var första gången jag slog igång datorn på hela veckan (förutom det korta inlägget i måndags), så vi kan ju säga att det går sådär. Nu har jag dessutom inte tid att plugga eftersom jag måste laga mat för jag börjar jobba snart. Tjohej!

Jag skulle ju berätta om orsakerna till min långa promenad i fredags, ja vi kan ju säga att man inte ska lita på hitta.se till iphone i alla fall. Eller så är det jag som är trög.. (Jag börjar tro på det sista alternativet faktiskt).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0